Ķieģeļu tilts pār Ventu kalpo kopš 1874. gada. Tas ir būvēts pēc 19. gadsimta ceļu standartiem. 164 m garais septiņu laidumu ķieģeļu mūra loka tilts uz laukakmeņu balstiem bija ne tikai lielākais un greznākais Latvijas teritorijā, bet arī viens no modernākajiem Eiropā. Tiltu apgaismoja laternas 6 dekoratīvos čuguna lējuma laternu stabos ar zivtiņu formā atlietām pamatnēm. Par sasniegumiem tiltu būvē tolaik nepārprotami liecināja tilta platums, kas bija pietiekams, lai pa to vienlaicīgi varētu virzīties divas viena otrai pretī braucošas karietes.
Velvju daļas projekta autors un būvdarbu vadītājs bijis Frīdrihs Staprāns, bet visa tilta pārejas kompleksa autors un, iespējams, arī būvuzņēmējs - ievērojams tā laika arhitekts Otto Dīce.