0
info@redzet.eu

Pilsēta » Arhitektūra » Tilti

Akmens tilta laterna naktīTilts pār pilsētas kanālu Brīvības bulvārī Rīgā
Lasīt aprakstu
Rīgas saulrieta ainava ar Vanšu tiltu, Vanšu tilts, Rīga, Saules akmens, Rīga (pilsēta), Daugava, Saulriets

Rīgas saulrieta ainava ar Vanšu tiltu

Kods: R-231-14
Fotogrāfijas autors: Aivars Gulbis
Bildēts 2014. gada 07. septembrī
PAR
BRĪVU
1000 x 526 px
72 dpi
79 KB
XL 6607 x 3476 px
55.94 x 29.43 cm / 300 dpi
13.7 MB
REDZĒT licence
Bezmaksas komerciālai lietošanai
Ja vēlaties atbalstīt portālu www.redzet.eu
ar savu brīvprātīgo ziedojumu tā attīstībai

Rīgas saulrieta ainava ar Vanšu tiltu

Kods: R-231-14
Fotogrāfijas autors: Aivars Gulbis
Bildēts 2014. gada 07. septembrī
PAR
BRĪVU
1000 x 526 px
72 dpi
79 KB
XL 6607 x 3476 px
55.94 x 29.43 cm / 300 dpi
13.7 MB
REDZĒT licence
Bezmaksas komerciālai lietošanai
Ja vēlaties atbalstīt portālu www.redzet.eu
ar savu brīvprātīgo ziedojumu tā attīstībai
Bildes fragmenti:
Vanšu tilts, Rīga 
 Transporta veids     Autotransports
 Šķērso Daugava
 Atrašanās vieta  Rīga, Latvija
 Apkalpo Rīgas Tilti
 Tilta tips  Slīpsaišu
 Balstu skaits 2
 Posma garums  312 metri
 Garums  560 metri
 Platums  28,4 metri
 Augstums  108.7 metri
 Tilts atklāts  1981. gads 21. jūlijs

Vanšu tilts (agrāk saukts par Gorkija tiltu) ir slīpsaišu tilts pār Daugavu Rīgā. Tas savieno Valdemāra ielu ar Kalnciema ielu. Tilts atklāts 1981. gada 17. jūlijā (pēc citas informācijas 21. jūlijā). Tilta garums ir 560 metri, bet kopā ar estakādēm un nobrauktuvēm tā garums sasniedz 2 km, platums 28,4 metri. Vanšu tilts pār Daugavu Rīgā ir ar 312 metru garu tērauda laidumu un vienu nesošo dzelzsbetona pilonu. Tilta projekts tika izstrādāts Kijevā, bet metālisko laidumu konstrukcijas izgatavotas Voroņežas tiltu rūpnīcā. A veida pilona augstums 108.7 metri. Pilona pamatā ir iegremdēti 52 urbpāļi katrs 1,5m diametrā un 25m garumā.  Tilts ir vistālāk uz ziemeļiem esošais Daugavas šķērsojums.


Vēsture
Vanšu tilts tika uzbūvēts blakus vietai, kur kādreiz atradās pār Daugavu 1945. gadā uzceltais koka siju konstukcijas tilts pa kuru notika arī tramvaju satiksme ar Pārdaugavu (tā saucamais Valdemāra tilts). Valdemāra tilts darbojās līdz 1950. gadu beigām. Sakarā ar jaunā Oktobra (tagad Akmens tilta) atklāšanu 1957. gadā, pontontilts, kas līdz tam nodrošināja satiksmi pār Daugavu Akmens tilta vietā, tika pārvietots blakus Valdemāra tiltam. Valdemāra tilta paliekas pastāvēja līdz 1964. gadam, kad tas tika pakāpeniski demontēts.
lv.wikipedia.org
www.citariga.lv
www.zudusilatvija.lv


View Larger Map
Šī vietne izmanto sīkdatnes lai uzlabotu vietnes lietošanas pieredzi un nodrošinātu tās darbību un funkcionalitāti.
Sapratu
Priecājamies dalīties ar savām fotogrāfijām! (Par mums)

Turpināt lejuplādēt

Portāla darbību varat atbalstīt, nopērkot kādu no fotogrāfijām augstākā kvalitātē vai ar brīvprātīgo ziedojumu:
PayPal:
vai
Bankas pārskaitījums:
Aivars Gulbis
Konts: LT503250065545151024
REVOLT21